Digitalni Masterclass (nadaljevanje Akademije digitalne transformacije)
29.01.2025 15:00
On-line / GZS
Digitalni Masterclass: Korak za korakom do uspešne digitalne preobrazbe
Nadaljnja tri srečanja (prvi dve sta bili septembra in oktobra 2024 kot "Akademija digitalne transformacije"), tri fokusirane vsebine: 29. januar, 12. februar in 5. marec 2025, 15.00-18.00
Dobrodošli na SLZ Digitalnem Masterclassu (prvotno Akademija digitalne transformacije), kjer nadaljujemo z nadgradnjo znanj in veščin za uspešno uvajanje digitalne preobrazbe. Konkretno in celostno.
Digitalna preobrazba je temeljna prenova delovanja organizacije. Cilj je izgradnja konkurenčne prednosti z nenehnim uvajanjem naprednih tehnologij za izboljšanje uporabniške izkušnje in nižje stroške.
Po podatkih Statističnega urada Slovenije (december 2024) se 71 % podjetij srečuje s težavami pri digitalni preobrazbi poslovanja, najpogostejša težava pa je pomanjkanje ustreznega kadra ali znanja (48 %). Kljub temu 69 % podjetij dosega vsaj osnovno stopnjo digitalne zrelosti.
Kot vsaka pogosto uporabljena fraza se je tudi "digitalna preobrazba" razvila v vseobsegajoč izraz, ki različnim ljudem pomeni različne stvari. To je izziv. Strategija digitalne preobrazbe je ključnega pomena za organizacije, da ne le konkurirajo, ampak tudi preživijo. Če vodje ne morejo jasno povedati, kaj je digitalna preobrazba – in osredotočiti svoje organizacije okoli določenega programa – ne morejo pričakovati, da bodo uspešni.
Vodje in strokovnjaki, ki se zavedate pomena digitalne preobrazbe, pa ste ta izziv pripravljeni sprejeti. Zato je za vas tu Digitalni Masterclass, ki vas bo korak za korakom pripravil za vašo uspešno digitalno preobrazbo.
Kruta realnost je, da strategija brez izvedbe so le sanje, izvedba brez strategije pa je nočna mora. Vsaka strategija je težka, digitalna je najtežja. To potrjujejo tudi dejstva o (ne)uspešnosti digitalnih preobrazb. Okoli 30 % podjetij ima slabo strategijo in slabo izvedbo; drugih 30 % podjetij ima dobro strategijo digitalne preobrazbe, a slabo izvedbo; naslednjih 30 % podjetij ima slabo strategijo digitalne preobrazbe, a dobro izvedbo. Le 10 % podjetij ima dobro strategijo digitalne preobrazbe in dobro izvedbo.
Kot bomo pokazali skozi Digitalni Masterclass, ki je pred vami, je uspešna digitalna preobrazba manj odvisna od tega, kako podjetja uporabljajo digitalno, in bolj od tega, kako postanejo digitalna.
Skozi izobraževanje boste spoznali, kako oblikovati in izvajati strategijo, ki bo vašo organizacijo popeljala v digitalno prihodnost.
Zakaj je udeležba na Digitalnem Masterclassu za vas prava odločitev?
- Več znanja, več uspešnih primerov digitalne preobrazbe
Na trgu je premalo uspešnih primerov digitalne preobrazbe. Izobraževanja, ki bodo izvedena v okviru Digitalnega Mastercalssa vam bodo osvetlila prave primere in prakse digitalne preobrazbe, ki presegajo zgolj avtomatizacijo obstoječih procesov. - S pravimi informacijami in dobrimi praksami do več poguma za uvajanje novih tehnologij
Na trgu opažamo premalo interesa za uvajanje novih tehnologij. S tem izobraževanjem vas želimo spodbuditi k hitrejšemu sprejemanju in implementaciji naprednih tehnoloških rešitev – ne le v logistični panogi, temveč v vseh sektorjih, na vseh nivojih podjetja. - Celovita predstavitev uvajanja digitalne preobrazbe
Na trgu primanjkuje celovitih rešitev za uvajanje digitalne preobrazbe. Naša izobraževanja bodo ponudila celovit pristop, ki vključuje tako tehnološke kot tudi organizacijske spremembe, potrebne za uspešno digitalno preobrazbo. - Spoznali, kaj zares je celovita digitalne preobrazba
Celovita digitalna preobrazba je še vedno neznanka za mnoge organizacije. Pojmov in kratic, ki se vsesplošno uporabljajo, je veliko, kar lahko zmede. Skozi Digitalni mastercalss boste osvojili pravo razumevanje pojmov, kratic in strokovnih izrazov, s katerimi se najpogosteje srečujemo pri digitalni preobrazbi. Enako razumevanje vsebine ter ključnih konceptov je edina prava pot za uspeh.
Novo leto prinaša nove priložnosti. Slovenska podjetja imate priložnost, da postavite ambiciozne cilje in sprejmete pogumne odločitve. Ker jih potrebujete. Za ohranjanje konkurenčnosti in višjo dodano vrednost je digitalna preobrazba nujna.
Vabimo vas, da se nam pridružite na tej poti in skupaj odkrijemo, kako lahko digitalna preobrazba postane vaša konkurenčna prednost. Se vidimo na Digital Masterclassu!
V januarju, februarju in marcu se srečamo 1x mesečno. V nadaljevanju Digitalnega Masterclassa bodo sledile tudi predstavitve konkretnih tehnoloških rešitev s strani ponudnikov, ki vam bodo razširila vpogled v potencialne rešitve za vaše poslovno okolje.
Digitalna preobrazba: razjasnitev pojmov in tehnologije za uspeh
3. srečanje SLZ Digitalnega Masterclassa, 29. januar 2025, 15.00-18.00, ON-LINE
Program
- RAZČISITMO POJME
• Pojasnitev osnovnih pojmov
• Digitalna preobrazba vs digitalizacija vs informatizacija
• Trendi – strukturiran pogled
• Primeri dobrih praks digitalne preobrazbe podjetij
• Izzivi pri digitalni preobrazbi - NAPREDNE TEHNOLOGIJE, KI OMOGOČAJO DIGITALNO PREOBRAZBO
• Napredne tehnologije omogočajo digitalno preobrazbo
• Kje so uporabne posamezne napredne tehnologije?
Kaj boste pridobili?
Na tretjem srečanju boste udeleženci s predavateljema razčistili pojme in vzpostavili dialog ter podlago za pravilno razumevanje, kaj je digitalna preobrazba in kaj digitalna preobrazba ni.
Gradniki digitalne preobrazbe
4. srečanje SLZ Digitalnega Masterclassa, 12. februar 2025, 15.00-18.00, GZS, Ljubljana
Digitalna preobrazba naslavlja različna področja. Vsa področja (gradniki) morajo biti ustrezno naslovljena skozi vse faze digitalne preobrazbe: posnetek stanja, priprava iniciativ, priprava projektnega plana in sama izvedba.
Program
- DEJSTVA O DIGITALNI PREOBRAZBI
• Dejstva o digitalni preobrazbi
• Zakaj, kaj in kako - GRADNIKI DIGITALNE PREOBRAZBE
• Izkušnja kupca
• Podatkovna strategija
• Procesi, digitalizacija procesov in poslovni modeli
• Digitalna kultura in digitalni kadri
• Industrija 5.0
• Kibernetska varnost
• Inovacije
Kaj boste pridobili?
Poznavanje gradnikov je nujno. Skozi to srečanje boste obdelali vse temeljne gradnike digitalne preobrazbe in njihov pomen skozi faze.
Strategija digitalne preobrazbe
5. srečanje SLZ Digitalnega Masterclassa, 5. marec 2025, 15.00-18.00, GZS, Ljubljana
Strategija brez izvedbe so le sanje, izvedba brez strategije pa je nočna mora. Vsaka strategija je težka, digitalna je najtežja. To potrjujejo tudi kruta dejstva o (ne)uspešnosti digitalnih preobrazbah. Okoli 30 % podjetij ima slabo strategijo in slabo izvedbo; drugih 30 % podjetij ima dobro strategijo digitalne preobrazbe, a slabo izvedbo. Naslednjih 30 % podjetij ima slabo strategijo digitalne preobrazbe, a dobro izvedbo. Le 10 % podjetij ima dobro strategijo digitalne preobrazbe in dobro izvedbo. S strategijo povemo kam želimo iti. Uspešen zaključek poti pa je odvisen najprej od dobrega načrta in nato od dobro vodene in učinkovite izvedbe.
Program
- ABC PROJEKTNEGA MANAGEMENTA
• Osnove projektnega managementa
• Vloga managementa podjetja v projektu
• Osebnostne lastnosti & osebnostne lastnosti primerne za digitalno preobrazbo - STRATEGIJA DIGITALNE PREOBRAZBE
a) Trenutno stanje – posnetek (faza 1: start up)
b) Digitalna zmožnost
c) Strategija digitalne preobrazbe (faza 2: inicializacija)
- končno stanje
- iniciative / projekti
- upravljanje sprememb
- komunikacijski načrt
- plan izvedbe digitalne preobrazbe
d) Realizacija in spremljanje (faza 3: izvedba)
e) Zaključevanje (faza 4: zaključevanje)
Kaj boste pridobili?
Skozi to predavanje boste spoznali osnove projektnega managementa. Seznanili se boste z osnovnimi atributi in dobili vpogled v korake in zaporedje korakov, ki jih morate narediti, da pridete najprej do dobre strategije digitalne preobrazbe, in da jo tudi izvedete ter pridobite nove digitalne zmožnosti podjetja. Dobili boste priporočila za upravljanja sprememb in kako pripraviti komunikacijski načrt, na katera večina pozabi.
S kom boste osvojili nova znanja in veščine, potrebne za uspešno digitalno preobrazbo?
Igor Žula, je direktor in lastnik podjetja 3 Projekt d.o.o. Verjame v ljudi, v njihove sposobnosti in željo, da stvari premikajo na boljše. Vsi njegovi projekti temeljijo na tem prepričanju, zato je jedro delovanja maksimalna vključenost zaposlenih na vseh nivojih podjetij.
Deluje kot izrazito ciljno usmerjen poslovni svetovalec in je odličen poznavalec proizvodnih in logističnih sistemov, saj je v industriji neposredno prisoten že od začetka kariere. Je izkušen projektni vodja, poznavalec informacijskih sistemov, organizacijskih modelov in metodologij za stalno izboljševanje poslovnih procesov. Sodeluje na različnih poslovnih, evropskih in regijskih projektih. Je pogost predavatelj na poslovnih seminarjih, delavnicah in okroglih mizah. Hkrati je predsednik Slovenskega logističnega združenja in gostujoči strokovnjak na fakulteti za logistiko.
Igor Hudin, 3Logit, je strokovnjak za digitalno preobrazbo, ki ima poglobljeno razumevanje, kako lahko tehnologija preoblikuje poslovne procese, poveča učinkovitost in izboljša splošno uspešnost podjetja. Deluje na presečišču tehnologije, napredne tehnologije in poslovne strategije, pomaga organizacijam pri uvajanju novih digitalnih orodij in postopkov, da bi izboljšali svojo konkurenčnost. Je odličen poznavalec umetne inteligence, kibernetske varnosti, predvsem pa v identifikaciji priložnosti, kako lahko tehnologija podpira poslovne cilje. Kot strokovnjak za digitalno preobrazbo igra ključno vlogo pri prehodu podjetij v digitalno dobo in zagotavlja, da so te spremembe izvedene učinkovito in uspešno.
Skoraj celo poslovno kariero se ukvarja z digitalno preobrazbo podjetij, v zadnjem času je pripravil ali sodeloval pri 20+ projektih digitalne preobrazbe podjetij. Je nosilec naziva CIO managerja v Sloveniji, prav zaradi dosežkov digitalne preobrazbe podjetja.
Je Digitalni Mastersclass za vas?
Če ste lastnik/direktor podjejta, vodja oddelka (logistike, oskrbnih verig, razvoja, proizvodnje, IT-ja, prodaje, ...) – se vidimo. Na Digitalnem Masterclassu bo fokus na celoviti preobrazbi, ne le na povečanju učinkovitosti. Dotaknili se bomo npr. uvajanja novih poslovnih modelov, tudi v prodajnem smislu z novimi produkti in rešitvami za stranke oz. uporabnike.
Kdaj in kje?
Vsa tri srečanja bodo potekala od 15. do 18. ure.
3. srečanje bo on-line, 4. in 5. pa na Gospodarski zbornici Slovenije, Dimičeva ulica 13, Ljubljana.
- Digitalni Masterclass #3: Digitalna preobrazba, razjasnitev pojmov in tehnologije za uspeh bo 29. januarja 2025.
- Digitalni Masterclass #4: Gradniki digitalne preobrazbe: 12. februar 2025
- Digitalni Masterclass #5: Strategija digitalne preobrazbe: 5. marec 2025
Prijava in kotizacija
Za člane SLZ: udeležba na vseh treh srečanjih brezplačna, ne glede na članski paket.
Redna kotizacija: za udeležbo na enem srečanju je kotizacija 120,00 €.
Če se prijavite na vsa tri srečanja (Digitalni Masterclass 3, 4 in 5) vam priznamo 20 % popust na redno kotizacijo. Redna kotizacija za tri srečanja na osebo tako znaša 288,00 € (360,00 € -20 %).
POMEMBNO! Če se prijavljate za vsa tri srečanja, v spodnjem obrazcu, v opombe pripišite "prijava na Digitalni Masterclass 3, 4 in 5".
Kotizacija vključuje udeležbo na srečanju, e-gradivo (prezentacijo) ter pri 4. in 5. srečanju osvežilna pijača med odmorom. Vse naveden cene ne vključujejo DDV-ja.
Prijave zbiramo do zasedenosti mest oz. najkasneje dva dni pred izvedbo dogodka izključno prek spodnjega prijavnega obrazca.
V primeru odjave, le to pošljite najkasneje tri delovne dni pred dogodkom na info@slz.si. V primeru kasnejše odjave in/ali neudeležbe se zaračuna kotizacija v celoti.
Imate vprašanje?
Pošljite ga po e-pošti in z veseljem vam bomo odgovorili.
Še niste člani in bi želeli obiskovati Digitalni Masterclass po ugodnejši kotizaciji ...
... ter bili deležni še ostalih ugodnostih, ki jih imajo naši člani?
Postanite član/-ica SLZ že danes in priznali vam bomo ekskluzivno, člansko kotizacijo.