Akademija digitalne transformacije #5
12.02.2025 15:00
GZS, Ljubljana
5. del: Oblikovanje dobre logistične / distribucijske mreže (Logistics Network Design)
Pridružite se seriji strokovnih delavnic in seminarjev, ki vam bodo razkrili ključne trende in orodja za uspešno digitalno preobrazbo v logistiki in oskrbovalnih verigah.
O akademiji
Digitalna transformacija je postala neizogibna za uspešno upravljanje sodobnih logističnih procesov. Akademija digitalne transformacije, ki je pred vami, je edinstven celovit program, zasnovan za vse, ki želite pridobiti potrebna znanja in kompetence za učinkovito uvajanje digitalnih sprememb.
Akademija je zasnovana kot dolgoročna aktivnost z več srečanji (1x mesečno) od jeseni 2024 do pomladi 2025 in bo pokrila ključne vidike digitalne transformacije. Vsebinsko je razdeljena na tri dele.
- Prvi del bo uvod v digitalno transformacijo, kjer boste spoznali splošne koncepte in pristope.
- Drugi del bo osredotočen na praktične korake, potrebne za uspešno izvedbo digitalnih projektov, vključno z obvladovanjem izzivov in izkoriščanjem priložnosti.
- Tretji del bo namenjen predstavitvi različnih rešitev in storitev s strani ponudnikov, ki so tudi pomemben partner v procesu digitalne transformacije.
Udeleženci boste pridobili poglobljeno razumevanje digitalne transformacije, praktične veščine za vodenje projektov, in vpogled v najnovejše trende in orodja, ki so na voljo na trgu. Udeležba je priporočljiva na vseh srečanjih, lahko pa se prijavite tudi samo na izbrano srečanje.
Akademija je tudi priložnosti za mreženje in izmenjavo izkušenj z drugimi strokovnjaki s področja logistike in oskrbovalnih verig.
Peto predavanje v sklopu Akademije digitralne transformacije bo o oblikovanju dobre logistične/distribucijske mreže (Logistics Network Design)
Učinkovita logistična in distribucijska mreža je ključna za uspeh vsakega podjetja, ki se ukvarja s premikanjem blaga. Na tem predavanju bomo raziskali, kako načrtovati in optimizirati logistično mrežo, ki bo izpolnila potrebe strank ter zagotovila stroškovno učinkovitost in prilagodljivost.
-
Kaj je dobra logistična/distribucijska mreža?
Pojasnili bomo, kaj pomeni oblikovati dobro logistično mrežo, ki ne le podpira rast podjetja, temveč tudi povečuje operativno učinkovitost. Razpravljali bomo o pomembnosti strateške postavitve skladišč, transportnih poti in distribucijskih centrov ter kako ta postavitev vpliva na zadovoljstvo strank in stroške. -
Ključni elementi uspešne logistične/distribucijske mreže
Predstavili bomo ključne elemente, ki jih je treba upoštevati pri oblikovanju logistične mreže, vključno z izbiro lokacij, optimizacijo zalog, upravljanjem prevoza in uporabe tehnologij. Raziskali bomo tudi, kako integrirati različne dele mreže, da zagotovimo optimalen pretok blaga in zmanjšamo stroške.
Pridružite se nam, da skupaj odkrijemo, kako lahko učinkovita logistična mreža postane temelj uspešnega poslovanja v dinamičnem poslovnem okolju!
Z vami na petem srečanju:
Igor Žula je direktor in lastnik podjetja 3 Projekt d.o.o. Verjame v ljudi, v njihove sposobnosti in željo, da stvari premikajo na boljše. Vsi njegovi projekti temeljijo na tem prepričanju, zato je jedro delovanja maksimalna vključenost zaposlenih na vseh nivojih podjetij.
Deluje kot izrazito ciljno usmerjen poslovni svetovalec in je odličen poznavalec proizvodnih in logističnih sistemov, saj je v industriji neposredno prisoten že od začetka kariere. Je izkušen projektni vodja, poznavalec informacijskih sistemov, organizacijskih modelov in metodologij za stalno izboljševanje poslovnih procesov. Sodeluje na različnih poslovnih, evropskih in regijskih projektih. Je pogost predavatelj na poslovnih seminarjih, delavnicah in okroglih mizah. Hkrati je predsednik Slovenskega logističnega združenja in gostujoči strokovnjak na fakulteti za logistiko.
Igor Hudin, 3Logit, je strokovnjak za digitalno preobrazbo, ki ima poglobljeno razumevanje, kako lahko tehnologija preoblikuje poslovne procese, poveča učinkovitost in izboljša splošno uspešnost podjetja. Deluje na presečišču tehnologije, napredne tehnologije in poslovne strategije, pomaga organizacijam pri uvajanju novih digitalnih orodij in postopkov, da bi izboljšali svojo konkurenčnost. Je odličen poznavalec umetne inteligence, kibernetske varnosti, predvsem pa v identifikaciji priložnosti, kako lahko tehnologija podpira poslovne cilje. Kot strokovnjak za digitalno preobrazbo igra ključno vlogo pri prehodu podjetij v digitalno dobo in zagotavlja, da so te spremembe izvedene učinkovito in uspešno.
Skoraj celo poslovno kariero se ukvarja z digitalno preobrazbo podjetij, v zadnjem času je pripravil ali sodeloval pri 20+ projektih digitalne preobrazbe podjetij. Je nosilec naziva CIO managerja v Sloveniji, prav zaradi dosežkov digitalne preobrazbe podjetja.
Komu je Akademija namenjena?
Akademija digitalne transformacije je namenjena širokemu krogu udeležencev, od tistih, ki šele vstopate v svet digitalne transformacije, do izkušenih strokovnjakov, ki želite nadgraditi svoje znanje in pridobiti nove ideje za uvajanje digitalnih sprememb v svojih organizacijah.
- Za začetnike: Tisti, ki o digitalni transformaciji še nimate poglobljenega znanja, boste skozi Akademijo pridobili osnovna znanja in veščine, potrebne za razumevanje in vključitev v digitalne projekte.
- Za napredne uporabnike: Tisti, ki že imate izkušnje z digitalno transformacijo, boste lahko nadgradili svoje kompetence in pridobili nova orodja za izboljšanje učinkovitosti v svojih podjetjih.
- Za vodilne in menedžerje: Posebej primerna za vodilne kadre, ki ste odgovorni za strateško načrtovanje in vodenje digitalnih projektov v svojih organizacijah, ter tiste, ki želite poglobiti svoje razumevanje o pomenu digitalne transformacije za dolgoročni razvoj podjetja.
Trajanje in lokacija
Peto predavanje v sklopu Akademije digitalne transformacije, bo 12. februarja 2025, od 15. do 18. ure, na Gospodarski zbornici Slovenije, Dimičeva ulica 13, Ljubljana.
Prijava in kotizacija
Kotizacija za udeležbo na enem srečanju Akademije digitalne transformacije je 120,00 € - polna cena.
Za člane SLZ:
Kotizacija za udeležbo je za člane Slovenskega logističnega združenja določena glede na paket članstva, ki določa višino popusta.
-Osnovni paket (Basic) : 60% popust na izobraževanja
-Napredni paket (Advance): 80% popust na izobraževanja
-Ekskluzivni paket (Exclusive): brezplačna udeležba na izobraževanjih
Cena vključuje udeležbo na srečanju, osvežilno pijačo in kavo/čaj med odmorom, e-gradivo (prezentacijo).
Prijave zbiramo do zasedenosti mest oz. najkasneje dva dni pred izvedbo dogodka izključno prek spodnjega prijavnega obrazca.
V primeru odjave, le to pošljite najkasneje tri delovne dni pred dogodkom na info@slz.si. V primeru kasnejše odjave in/ali neudeležbe se zaračuna kotizacija v celoti.
Imate vprašanje?
Pošljite ga na info@slz.si ali 031 605 047 in z veseljem vam bomo odgovorili.
Bi želeli obiskovati akademijo po ugodnejši kotizaciji ...
... ter biti deležni še ostalih ugodnostih, ki jih imajo naši člani?
Postanite član/-ica SLZ že danes in priznali vam bomo eksluzivno, člansko kotizacijo.