Novice

Sportina Group centralizirala večino podpornih funkcij

12.5.2014

Sportina Group je s centralizacijo logistike in informatike prepričala strokovno komisijo za podelitev prizananja Logist leta in prejela priznanje Logist leta 2013. 

Člani Slovenskega logističnega združenja in povabljenci smo se zbrali 9. maja 2014 - na Dan Evrope – v podjetju Krka, d.d. Novo mesto. Glavni namen dogodka je bil podelitev priznanja "Logist leta" za leto 2013. Ob dogodku so nam gostitelji tovarne zdravil Krka - Andrej Lukan in Maja Baznik - predstavili vrhunsko svetovno podjetje za proizvodnjo zdravil, proces proizvodnje zdravil v obratu Notol ter organizacijo logistike in skladišče končnih proizvodov. Sledilo je predavanje »Sodobni trendi upravljanja skladišč" – logističnega strokovnjaka Francija Pušenjaka.

Osrednji dogodek je bilo podelitev priznanja "Logist leta". Vodila ga je izr. prof. dr. Elen Twrdy iz Fakultete za pomorstvo in promet, Univerza v Ljubljani, ki je predstavila in obrazložila odločitev komisije. To prestižno priznanje je letos prejel:

Klemen Bavdek iz podjetja Sportina Bled, d.o.o. Lesce.

Priznanje je prejel za projekt uspešne reorganizacije s centralizacijo in racionalizacijo logistike in informatike. Vodil ga je z drugimi člani tima.

V Sportini Group, ki upravlja preko 300 trgovin na 7 tržiščih in zastopa preko 80 blagovnih znamk, so v zadnjih treh letih centralizirali večino podpornih funkcij. Najprej so centralizirali logistiko in informatiko. Ukinili so skladišča v Srbiji in na Hrvaškem ter vse procese bodisi spremenili bodisi preselili na centralno skladišče v Radovljici.

Po oceni komisije je projekt zadostil vsem šestim kriterijem odličnosti logistike navedenih v prijavi.

Klemen Bavdek je ocenil, da je priznanje zanj in celotno ekipo potrditev njihovega dosedanjega trdega dela in pa vsekakor spodbuda za prihodnje delo.
Zadnja leta je z zapiranjem skladišč v Beogradu in Zagrebu uspešno končana centralizacija logističnega poslovanja podjetja, ki posluje na sedmih regionalnih trgih.

Sportina Group namreč upravlja več kot 270 trgovin in več kot 50 blagovnih znamk. Da bi bilo to omogočeno, je prek centra v Radovljici, kjer je tudi centralno skladišče tega regionalnega podjetja, vzpostavila avtomatske prenose podatkov z večino dobaviteljev, tako da več kot 60 odstotkov blaga ne pride več fizično v Radovljico in je neposredno od dobavitelja odpremljeno k lokalnim špediterjem.

S tem je logističnemu centru uspelo realizirati zastavljene ambicije: elektronsko, dejansko brezpapirno poslovanje in s pretežnim delom avtomatsko poslovanje. Avtomatizacija in poenostavitev v poslovnih procesih sta zmanjšali tudi strošek centralne logistike v Sloveniji, ki se kljub širitvi poslovanja na nivoju grupe letno zmanjšujejo.

Fotogalerija